پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 30 فروردین 1400/ شماره 265
افزایش رقابت ها، افزایش دلار نیما ادامه دارد، افت دلار صرافی ملی، افزایش قیمت پ پ ها، شروع معاملات نفت در قیمت 66 دلار، روند ادامه دار کاهش بورس تهران ، ...

 

افزایش رقابت ها
در هفته پایانی فروردین، با توجه به افزایشِ 650 تا 700 تومانی قیمت پایه پ پ‌های نساجی و شیمیایی، اما همچنان رقابت خریداران این گروه‌های جذاب، بیشتر از هفته گذشته بود. در گروه پ پ شیمیایی، مانند هفته قبل رقابت ها نسبت به سایر گروه‌ها بیشتر بود و بین 1 تا 21 درصد، کالاها رقابت شد. در گروه پی وی سی هم که قیمت پایه، 1000 تومان کاهش داشت، کالاها با اندکی رقابت معامله شدند.

افزایش دلار نیما ادامه دارد
بعد از افزایش 358 تومانی دلار نیمایی از 22 فروردین تا دیروز، امروز هم نیما، مسیر صعودی را پی گرفت و به 23 هزار و 172 تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ، نسبت به دیروز که قیمت های پایه اعلام شد، 51 تومان افزایش است. امروز، میانگین روزانه دلار نیمایی به کانال 23 هزار و 300 تومان صعود کرد، دیروز میانگین روزانه 23 هزار و 200 تومان بود.

افت دلار صرافی ملی
صرافی بانک ملی امروز قیمت هر دلار را بدون تغییر نسبت به روز گذشته اعلام کرد اما در ادامه با 28 تومان کاهش تا ساعت 15:00، هر دلار در صرافی ملی، 23 هزار و 853 تومان، قیمتگذاری شد. دلار آزاد نیز امروز کاهشی بود و به 24 هزار و 300 تومان رسید تا اختلاف دلار آزاد و صرافی ملی به 447 تومان برسد.

افزایش قیمت پ پ ها
بعد از رقابت های امروز در بورس کالا، قیمت کالاهای RP340 و RP345، نسبت به دیروز 700 تا 800 تومان افزایش یافت. پت ها هم به علت عدم بارگیری، 700 تا 1200 تومان نسبت به دیروز، افزایش قیمت داشتند. در مقابل گروه های سنگین فیلم، سنگین بادی و سنگین اکستروژن، نسبت به دیروز، کاهشی بودند.

شروع معاملات نفت در قیمت 66 دلار
قیمت نفت که معاملات هفته گذشته را با 66,77 به پایان رسانده بود، معاملات امروز و هفته جدید هم در همین بازه آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:30: 66 دلار و 59 سنت.

روند ادامه دار کاهش بورس تهران
بورس تهران امروز نیز به روند کاهشی خود ادامه داد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 8 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 216 هزار عقب نشینی کرد.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟